ETR - tekst łatwy do czytania
Kim jesteśmy
Jesteśmy instytucją kultury.
Zajmujemy się muzyką.
To znaczy że prowadzimy różne wydarzenia muzyczne.
To są na przykład:
• koncerty
• festiwale
• konkursy
Wydarzenia muzyczne to występy muzyków przed publicznością.
Muzycy to osoby, które grają na różnych instrumentach.
Grupa muzyków to orkiestra.
W naszych wydarzeniach biorą udział:
• seniorzy
• dorośli
• dzieci i młodzież
Ty też możesz wziąć w nich udział!
Nasza oferta
- koncerty symfoniczne
Są to koncerty muzyków, którzy grają na instrumentach.
- koncerty kameralne
Są to koncerty z małą ilością muzyków.
- recitale
Są to koncerty, w których występuje tylko jeden muzyk lub piosenkarz.
- koncerty specjalne
Są to koncerty, które organizujemy na przykład z okazji Dnia Matki, Dnia Kobiet lub koncerty sylwestrowe.
- koncerty dla dzieci
- festiwale
Jest to duże wydarzenie, które składa się z wielu różnych koncertów i wydarzeń.
- zajęcia muzykoterapii dla seniorów
Są to zajęcia dla osób starszych, w których muzyka leczy.
Nasze sale koncertowe
W Toruńskiej Orkiestrze Symfonicznej są 2 sale, w których odbywają się koncerty.
Sala Koncertowa to największa nasza sala.
W Sali Koncertowej jest 882 miejsca.
Miejsca podzielone są na sektory:
- widownia
- balkon dolny boczny
- balkon górny boczny
- balkon główny
Sala Kameralna jest drugą naszą salą.
Odbywają się w niej koncerty kameralne.
Sala Kameralna mieści 287 osób.
Gdzie nas znajdziesz
Orkiestra jest w Toruniu w Centrum Kulturalno–Kongresowym Jordanki.
Centrum jest przy Alei Solidarności 1–3.
Jesteśmy otwarci przed i w czasie koncertów i wydarzeń.
Możesz do nas przyjechać tramwajem.
Najbliższy przystanek to Aleja Solidarności.
Więcej informacji o nas znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.tos.art.pl
Możesz też nas znaleźć na facebooku: www.facebook.com/TorunskaOrkiestraSymfoniczna
Tam przeczytasz o wszystkim, co robimy.
Autorka tekstu: Paulina Galanciak–Ilczyszyn
Plansze z symbolami graficznymi powiększą się po najechaniu kursorem na poniższe grafiki oraz naciśnięciu lewego przycisku myszy.
Tekst łatwy do czytania i rozumienia (ETR) możesz pobrać także poniżej: